wtorek, 2 kwietnia 2013

Początek

Od autorki:  akcja toczy się w świecie bez Voldemorta, gdzie ludzie są spokojni, szczęśliwi, a Harry będzie                      miał rodziców, dom, a nie będzie miał przeklętej blizny na czole. Będzie co roku jeździł na święta do państwa Dursley ze swoimi rodzicami i będzie się tam kłócił z grubym Dudleyem. Lily będzie do końca swoich dni z Jamesem, dożyją sędziwego wieku. Harry nie będzie sławny, a mimo to znajdzie przyjaciół i miłość. Będzie miał kochających rodziców. Będą to wspomnienia Lily Potter, która jest szczęśliwa ze swoim mężem, Jamesem ♥
_________________________________________________________
Obecnie jestem już po Hogwarcie i po ślubie. Jestem w 7 miesiącu ciąży i siedzę sobie w majowym świetle na balkonie w moim pięknym domu w Dolinie Godryka. Lecz zanim ja tu się znalazłam, musiałam dużo przejść... Najpierw list z Hogwartu, nowe przyjaźni, miłości... Wakacje z siostrą Petunią i powrót do Hogwartu, który był moim nowym, drugim domem. Sądzę, że naszą opowieść można zacząć od mojej pierwszej randki z Jamesem, z którym wiodę teraz szczęśliwe życie i oczekujemy dziecka! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz